Livrare si Returnare

Modalități de expediere și costuri

Pentru comenzi în România, vă rugăm să accesați www.fancourier.ro sau Fan Courier Tracker . Costul transportului va fi de 25 lei/ comanda. Pentru comenzi mai mari de 1000 ron costul transportului va fi suportat de amourcouture.ro.
Unele produse cu volum mare pot implica rate suplimentare de expediere, pe care le veți primi în timpul procesului de comandă.


Cât va dura până va ajunge comanda mea?

Dacă articolele sunt disponibile în stoc, acestea sunt gata de expediere în 5 zile lucrătoare, adăugând 1-3 zile lucrătoare pentru transport. Dacă nu sunt în stoc, atunci ele sunt personalizate, făcute individual pentru fiecare dintre clienții noștri online. De aceea va fi nevoie de 30 de zile lucrătoare pentru a le crea în atelierul nostru, cu opțiunea de livrare standard. Vă rugăm să adăugați 1-3 zile lucrătoare pentru expediere. Dacă alegeți opțiunea de transport cu prioritate maximă, produsul este gata de livrare în 15 zile lucrătoare, plus 1-3 zile lucrătoare pentru expediere..


Politica de anulare

Puteți anula comanda în termen de 3 zile lucrătoare de la data primirii confirmării comenzii. Orice comandă anulată în afara acestui interval de timp va duce la o deducere de 30% din rambursarea dvs., împreună cu eventualele taxe adiționale care se pot aplica comenzii dvs.


Politica de returnare

Cu plăcere acceptăm returnări și schimburi în termen de 14 zile de la primire. Clientul este responsabil pentru costurile de returnare. Returnările primite în afara intervalului de timp menționat anterior nu vor fi acceptate.
amourcouture.ro va accepta returnările de articole care nu sunt defecte, care sunt în starea lor originală, nu au fost uzate, modificate sau spălate, cu toate etichetele atașate si în ambalajul original. La primirea oricărei comenzi fără etichete, vă rugăm să ne anunțați imediat dacă doriți să returnați articolul. Recomandăm tuturor clienților să verifice bine articolele de îmbrăcăminte la livrare, înainte de a scoate etichetele atașate și înainte de a elimina orice ambalaj original.
Rețineți că putem schimba doar un articol pentru același articol cu o altă dimensiune. Elementele schimbate pot fi expediate numai după ce mărfurile returnate au fost primite și au fost supuse unui control de calitate. Rețineți că clientului i se permite să schimbe un element pentru o dimensiune diferită o singură dată. Ulterior, clientul este responsabil pentru costurile suplimentare de expediere.
Marfa trebuie returnată împreună cu formularul de returnare completat care a fost inclus în comanda dvs. Rețineți că returnările / schimburile neidentificate vor fi returnate expeditorului.
Marfa trebuie returnată într-o singură tura. Ne rezervăm dreptul de a refuza mai multe returnări la momente diferite de la o singură comandă. Nu suntem responsabili pentru pachetele deteriorate sau pierdute care NU sunt expediate prin Fan Courier. Nu suntem obligați să acoperim costurile de expediere care nu sunt furnizate de Fan Courier.


Când voi primi o rambursare pentru elementele returnate?

Când toate cerințele au fost îndeplinite, vă vom notifica și vom rambursa întregul cost al produselor returnate, minus taxele de expediere care sunt responsabilitatea clientului. Dacă nu reușiți să îndepliniți oricare dintre aceste cerințe, veți fi notificat și veți avea posibilitatea de a vă fi returnata marfa. Cu toate acestea, nu suntem responsabili pentru costurile suplimentare de expediere. Dacă refuzați să acceptați mărfurile returnate, ne rezervăm dreptul de a păstra marfa și suma corespunzătoare plătită.
Un interval de timp de oriunde între 10-14 zile trebuie calculat pentru primirea mărfii returnate și a procesului de returnare / rambursare. Intervalul de timp pentru ramburs depinde de cardul de credit utilizat. Rețineți că rambursarea va fi emisă numai pentru cardul de credit utilizat pentru comandă. În mod normal, creditul apare în termen de două luni. În cazul în care destinatarul produsului nu corespunde cu cumpărătorul produsului, suma va fi rambursat cumpărătorului original și titularului cardului de credit. Rambursările prin transfer bancar au loc de obicei în 10-14 zile. Rambursarea va fi emisă numai aceluiași cont din care s-a efectuat plata prin transfer bancar pentru comanda. Rețineți că nu se vor rambursa costurile de expediere.


Pot să returnez articolele aflate in promotii?

Da. Acceptăm returnări și restituire pentru articolele din promotii


Pot schimba un articol pentru un articol diferit?

Nu. Puteți să returnați articolul și apoi să reinițializați procesul de cumpărare pentru un alt element.